UHasselt Young Science Conference: 26 april 2025

26 april 2025
Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - Agora en aula H5 - 3590 Diepenbeek

Young Science Conference

Op zaterdag 26 april 2025 kan je een eerste congreservaring opdoen op onze Young Science Conference. Iedereen met een boeiend project, geïntegreerde proef of werkstuk tot masterproef, is welkom! Als het maar wetenschappelijk is!
Leerlingen kunnen hun project voorstellen aan de hand van een poster. Wat heb je onderzocht? Hoe heb je dit onderzocht? Wat was de conclusie? Wie weet win je wel een Young Science Award met je poster!

Natuurlijk kan je ook enkel een bezoek brengen en interessante lezingen bijwonen. Onze keynote spreker is dit jaar niemand minder dan prof. dr. Conny Aerts. Tijdens het congres kan je ook de sfeer van wetenschappen op de universiteit opsnuiven en de receptie is de ideale gelegenheid om contacten te leggen. Misschien helpt dit zelfs bij je studiekeuze?

Meer informatie over de inschrijvingen en het programma volgt op www.uhasselt.be/ysc.

• Datum: 26 april 2025 | 12.45 - 18.00 u
  • Verplicht inschrijven: deelnemen is gratis
    Schreef je in en ben je ongewettigd aanwezig zonder voorgaande annulatie voor 24 april 2025, dan vragen we een no-show fee van 25.00 euro
  • Locatie: Universiteit Hasselt - Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - Agora en aula H5 - 3590 Diepenbeek
  • Contactpersoon: Allyson Robert, allyson.robert@uhasselt.be
  • Website: www.uhasselt.be/ysc

Op deze pagina vind je het hele programma en de inschrijflink.

Terug naar het Proef van een les overzicht